"Je třeba, abyste měli připravený naprosto konkrétní program, který nebude naplněný populistickými sliby, které se týden po volbách přestanou plnit, který bude věcný a který bude oslovovat přemýšlivé voliče. A já stále věřím, že takových je v zemi většina,"
Je možné, že nadpis mluví za vše, ale rád bych jeho výrok alespoň trochu okomentoval.
Miloš Zeman se zúčastnil sjezdu SPOZ, kde mluvil o tom, že slivovicí se volby vyhrát nedají (viz. citace). Chtěl jsem dnes rozvinout myšlenku, čím vlastně Miloš Zeman volby vyhrál.
Co si budeme povídat. Nikdo z nás si nemyslí, že to bylo již zmiňovanou slivovicí, ale i tak mně přijde zvláštní, že si lidé vyberou ”ožralu”, který se na každé oslavě, s prominutím, "zlije” jako pes. Vím, že jsem národ, kde alkoholové opojení není ničím zvláštním, ale mít i takového prezidenta?! Vím, že pokládat si tuto otázku nyní, je pozdě, neboť již je rozhodnuto a nic nemůže zvrátit vítězství Miloše Zemana.
Mám pocit, že z úst Miloše Zemana to byl opět nemístný bonmot, jak tyto slovní výjevy nazývají jeho příznivci i on sám. Já mám jiný názor. Je to opět ukázka našeho prezidenta, který by měl asi začít udílet rady politickým stranám o jejich programu, a jak tak vzpomínám i o jejich financování. Pokud si již nevzpomínáte, tak si zkuste vyhledat, kolik stála Zemanova kampaň podle něj a kolik podle nezávislých odborníků. O jeho slovu, že kampaň bude stát 3 miliony, ani nemluvím. Kdyby každý dokázal připravit takovou kampaň jako Zeman za takové finance, jaké uvádí, byl by to zázrak. Ale zázraky se nedějí.
Možná něco na té jeho větě o slivovici bude. Na Hrad se nelze "prochlastat”...
Máme lepší způsob. Na Hrad se lze velice jednoduše "prolhat”.
Ať žijí bonmoty!
AV